torsdag 11 oktober 2012

Torsdag

Vincent har bökat mellan oss i sängen vilket har resulterat i att jag sovit riktigt dåligt och vaknat var 10e minut.. Detta går inte längre. Så snabbt han vänjer sig, nu kan man inte ens he honom i sin säng på dagen, då grinar han direkt.. Nästa ledighet som är 3 dagar så får vi satsa på att han får komma tillbaka till sin säng.

Idag är det Hasses första dag på nya jobbet! Han kommer arbeta 7-15, troligen, vilket är superbra tider, men det blir tokigt ibland eftersom att jag jobbar så oregelbundet, 10-veckorsschema med em, fm, heldag huller om buller. Eftersom att dagmamman helst inte vill att man lämnar så tidigt som jag uppfattade det, och att man måste hämta innan kl.15 på fredagar så kommer det bli en del krockar.
Jag får ont i magen, vet inte riktigt hur vi ska lösa detta.. ska jag typ ta semester då det krockar eller f-ledigt? Sen om bilen kvaddar nu så är det ju heeelt kört..

Min telefon är väldigt svår att låta bli nu.

1 kommentar: