torsdag 8 november 2012

Negativ

Håller på att bli sjuk igen, kliar i näsan och har nyst hela dagen. Ont i ryggen, dålig hy, stress stress.. Över vadå egentligen? Jag har varit ledig i 2 dagar. Jag bara tänker på jobbet. En grej jag måste göra men har bara imorgon på mig, men kommer ej hinna det då jag inte kan vara frikopplad då det är värderingsdisskution. Sen får jag ont i magen av att jag tar åt mig för mkt, hänt flera ggr på senaste att någon av cheferna sagt ngt, t.ex påpekat att en genomförandeplan ej var klar och att det var dumt att vänta till sista dagen.. Men det är kontaktpersonerna som ansvarar och visst kan man hjälpa till men det är heller inte så lätt då man inte varit på jobbet på en vecka.. Det sätter sig och jag får ont i magen. Försäkringakassan vill även att jag ska skicka in nya inkomstuppgifter, så vab-pengarna får jag väl ngn gång nästa år? Datorn är trasig och funkar 5 min åt gången innan den dör, så snart får jag väl åka till syrran för o låna dator o betala räkningar för någon ny dator har vi inte råd med på ett bra tag. Vincent har vägrat sova också, han lyssnar inte alls på mig idag och igår. Han bara skrattar och säger "titt ut" när jag är less och försöker få honom att sova för 53e gången.
Sådärja det var allt det, nu kanske jag kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar