onsdag 16 januari 2013

Skolan!

Jag började läsa till uska 2008, sen en paus för att ta upp det 2009 igen, sen paus, sen på, av och på hela tiden. Tillslut har jag bara skjutit bort det, saker har krånglat, skolan har krånglat, datasystemet har krånglat, och innan Vincent kom så var en annan Madelen Johansson registrerad på mitt konto och alla mina arbeten var borta och där var istället hennes. Fick en spark i baken att ta tag i det igen av chefen innan jul, och ringde då en skola här, men fick inte tag i rätt person, så sköt återigen upp det.
Men tack vare Johannas blogg som jag läste idag så tog jag tag i det igen och ringde, och fick tag i rätt person, och på henne lät det som att det blir svårt att validera, men vi ska se vad som är kvar exakt, och jag blir då färdig innan sommaren i alla fall.. Så tjoho!:)

Nu är det dags att tuffa iväg till jobbet.

1 kommentar: