fredag 15 februari 2013

Fredag

Vårt nya schema vi fick som skulle börja gälla 1 feb, var jättefint och fredagarna löste sig så att jag kan hämta Vincent i tid hos dagmamman. Men sedan var andra inte nöjda så nu ska schemat göras om igen, och i nuläget funkar 2 av 10 fredagar bara.. så idag fick jag slösa en semesterdag:/
Inte helt fel ändå att vara ledig, men jag behöver det ju hellre i sommar. Mattias har ställt upp och hämtat Vincent andra fredagar, och erbjudit sig att göra det fler ggr, men det funkar inte i längden.

Imorse vaknade jag av att Vincent hällt ut havregryn på golvet i köket och stog med sopen och skulle sopa upp det;) Efter det så badade vi, ett långt morgonbad, jag tvättade bara håret men Vincent härdade ut i nästan en timme.. han skulle nog kunna bo i badkaret.
I eftermiddag ska vi packa vagnen och fara till Vincents farmor, han ska sova över där eftersom att både jag och Hasse jobbar i helgen. Det blir nog roligt med farmors katter, men hemskt tomt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar