tisdag 19 februari 2013

Helgen hos farmor

Det har gått bra! När jag hade gått så var det som att han glömt att jag fanns.
När jag hämtade honom i söndags efter jobbet så var hans faster med, när vi öppnade dörren så sa han hej till henne, ingenting till mig. Jag satte mig på huk och frågade om mamma fick en kram,
då sträckte han sig upp mot farmor.. Sen tog det en sekund så fick jag min kram! Som att han skulle visa att han var missnöjd att jag varit borta.. Lilla hjärtat. Nu blev det en hyfsad kort dag hos dagmamman igår och vi har varit helt lediga idag. Skönt!

I förmiddags träffade vi Nina från Umeå och åt lunch på ett cafe med lekhörna.. sen fikade vi, och köpte en ny matta till hallen.. Vi var borta i nästan 6 timmar! Men vi har städat, fixat, tvättat, lagat mat också så vi har hunnit med mycket nytta och nöje!:)
Imorgon får vi en lugn förmiddag, jag jobbar kväll så Vincent far till dagmamman vid halv 12, så det blir en halvkort dag där imorgon med.

Ny-mattan. Gillar den, vill nog köpa en till. Kostade bara 99:- också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar