lördag 23 februari 2013

Lördag

Vi torkar snor varannan minut, överdriver inte. När vi tog kort så fräser han ut, så tjusigt.
Tur att han är duktig att torka näsan själv ibland.

Hittills idag har vi inte gjort någonting, jag har blivit förkyld nu också och Hasse är på gång... 
Igår hade jag så ont i magen att jag blev rädd att jag håller på att dö eller något, skulle åkt till akuten men hur skulle jag det med en sjuk och gnällig Vincent. Tur som det var så blev smärtan hanterbar efter 2 timmar kanske.. påminner om förlossningen, inte samma typ av smärta men lika illa. Senare på eftermiddagen så var jag svullen i mellangärdet och det gjorde bara ont ovanför naveln så det var kanske magkatarr då, tog omeprazol och naproxen och det blev lite bättre.
Nä nu har vi ätit lite fruktsallad och ska gå ut en stund i det vackra vädret.

1 kommentar:

  1. Stackers lilleman!!! Men det är ju VABruari..du ska se att det blir bättre sen när det börjar gå mot vår! Kram Mamsen

    SvaraRadera