onsdag 26 juni 2013

Pms

Det är väldigt tomt här hemma när mamma o pappa har farit, Vincent pratar om mommo o moffa.
De senaste månaderna har jag fått tillbaka min PMS som jag inte haft på några år, just nu känns allt skit och jag är stressad, skulle gjort psykiatriprovet igår enligt studieplanen men det har jag inte ens hunnit plugga inför, får dock göra det nästa vecka på eftermiddag istället. Fasen alla småsaker blir så himla stora,
världens projekt att få ihop alla tankar. Usch! Fast jag vet ju att jag egentligen inte mår eller känner som jag gör, utan det är PMSen som talar, men nu mitt i det så känns ju allt såhär. När den är över så rycker man på axlarna och liksom "jaha", allt är finemang igen. Sjukt egentligen vad det gör med en.
Påväg hem från midsommarfirandet, glad förkyld Vincent i sommarvärmen.
Jag och Hasse fick en kväll på "tu man hand" när mamma o pappa var här, vi fiskade och fick flera små fiskar och avslutade kvällen med övningskörning, Hasse var jätteduktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar