måndag 26 augusti 2013

Måndagkväll

Idag har det varit mycket fram och tillbaka, ute i 30 min, inne en timme, ute i 45, inne igen.
Vi tog bilen och handlade lite, utan blöja, och det gick jättebra. Hela förmiddagen har varit bra
på alla sätt, Vincent har varit på toppenhumör. Första kissolyckan skedde när vi på vägen hem
skulle hälsa på hästarna. Jag frågade när vi kom fram om han skulle kissa busken, men han var
så taggad på hästarna så jag frågade inte igen. Han matade hästen som dök på gräset, han blev
rädd och backade, då kom det. Tur att jag hade extrabyxor med:P
Eftermiddagen har dock inte vart lika fantastisk, Vincent fick ett utbrott när maten inte var som han ville,
jag skojar inte när jag säger att han blev helt galen. Kastade allt han såg, leksaker, cykeln, rev nästan hela rummet. F ö r b a n n a d kan man lugnt säga att han blev, det gick inte att nå honom.
Och mitt i allt det så skedde det en till kissolycka. Vad gör man? Han höll nästan på att svimma så
arg som han var. Det blev inge Alfons Åberg på kvällen kan jag säga.
Det var väldigt längesedan han fick ett sånt här utbrott, jag tänkte att han vuxit ifrån det.
Förhoppningsvis var det en tillfällig grej.
Äldre bild, ville bara visa att håret blir lockigt när han badat:)



1 kommentar: