tisdag 3 september 2013

Körkort o långpromenad

Vincent börjar morgonen med att säga åt mig "dags koka kaffe" "MAMMA kaffe!", så det var bara att sätta igång. Vi har coca cola i kylen, men jag har inte druckit en droppe. Har blivit lite väl mycket läsk på senaste, finns det hemma så dricker jag i första hand det. Men nu är det slut på det. Usch!
Vill inte ha jacka, trots att det är kallt.


Nere vid sjön vill han gå själv, tar då på sig jackan.





Det blev ungefär 8 km promenad, Vincent gick kanske 2km sammanlagt. Vi är hemma från dagis idag också då han hade lite feber igår. Idag är det bra, lite smått hostig, inte mycket, så det känns som att det var en mild släng av förkylning. Förhoppningsvis kan vi fortsätta med inskolningen imorgon, får se.

Passade på att gå förbi farsta centrum också på vägen hem och fota mig i en fotoautomat, så nu ska papperna skickas in så jag får ett nytt körkort. (Vincent hade av det gamla för ungefär ett år sedan).
Har kört utan ett bra tag nu.. :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar