torsdag 3 oktober 2013

Sjukling

Torsdag, idag har Hasse varit hemma med lilltjoppen. Jag har varit ledig tis och ons, så trodde jag skulle slippa vabba men han blir bara dåligare i förkylningen, så imorgon är det min tur att vara hemma.
Så det blev bara en dags dagis denna vecka, i måndags.. Så nästa vecka blir det nog jobbigt för honom igen att bli lämnad.. precis när han blivit trygg typ, de sista dagarna förra veckan var han inte ledsen vid lämning.

I tisdags drog vi fram stor-papper och målade, himla fint!
Det var längesedan vi målade innan det här, oftast vill han bara att jag ska rita. Måla klockan säger han,
så kan man sitta och måla olika klockor i en timme och han ledsnar inte. Haha.









1 kommentar:

  1. Ja dessa baciller!!!! =( Kul att han gillar o rita..jag väntar på teckningar ;) Saknar er jättemycket!!!!
    Kram Mamma/ Mormor

    SvaraRadera