torsdag 19 december 2013

Feber o torsdag

Igår ringde dagis Hasse och talade om att han hade feber. Över 40 grader tror jag aldrig han haft förut.
Hursom, Hasse jobbar ju natt så han sover ju på dagen, jag och Vincent stiger upp vid kl 9 imorse.
Kl.10 däckar Vincent i soffan. Sedan vaknar han till och dricker vatten och så, men i princip så sover han hela fm och em. Kl.14 ska jag till jobbet så jag lägger Vincent inne i sängen bredvid Hasse som inte riktigt är vaken, antar att dom kliver upp vid 15.
Kommer hem 20.30 och möts av en superpigg kille som sovit nästan hela dagen, typ 20 timmar :)
Mjölken var slut så vi for och handlade, han och jag, nu ligger vi i soffan och kollar på Pettson och Findus..
Ska snart gå och lägga oss.. tur att han blir ledig nu:)



Skön sovställning

Lite piggare kille ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar