måndag 10 mars 2014

Måndag

Har enligt "SleepCykle" sovit väldigt dåligt och lite inatt, och det känns.. den appen är rätt häftig.
Skulle lagt mig flera timmar tidigare igår men jag har så svårt att lägga mig innan 23 ens.
Hur som så gick första dagen på jobbet bra, det var en rätt lugn dag. Fått gå på långpromenad i det vackra vädret också tillsammans med min nya brukare som jag är kontaktperson åt.
Solen har verkligen värmt idag. Lagom tills jag skulle åka hem så började det spöregna.
Nu kan man nog vara säker på att det är vår.

Nu sitter vi i soffan och jäser jag och Vincent, vi åt pannkaka till middag precis.
Istället för sylt till pannkakan, eller morötter som han brukar, så ville herrn ha solrosfrön till, alltså torra lösa solrosfrön som "strössel". Jag hade i lite i smeten, var nog där han fick idén. Men det var gott det :)
Hasse jobbar över, säkerligen hela veckan verkade det som.. tråkigt men bra.
Jag kommer inte ha tid att jobba extra något nu framöver, har mina 82%, och på måndag börjar jag plugga, första månaden 100%, så det blir tungt! Vet inte om jag klarar det, och samtidigt jobba.
Skulle egentligen behöva ta tjänstledigt 1 dag/vecka i alla fall, så jag har en vardag, för enbart plugg hela dagen.. men lite sent påtänkt nu, bara att köra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar