lördag 26 april 2014

en 6-månaders Vincent på nästan 12 kg
Alltså när man tittar tillbaka på bilder.. han var inte så liten:)
Nu skulle jag egentligen varit på jobbet, men när jag ska lämna V hos sin farmor så får hon ett samtal från sjukhuset att Hasses morfar är jättedålig.. så självklart kunde jag inte ha Vincent där, hon behövde fara dit.
Står då utan barnvakt, fick ringa till jobbet och berätta läget.. inte så kul, men jag kan inte ta med mig Vincent till jobbet.. absolut inte på en kväll. Vincent har pratat ikväll ledsamt om att pappa är borta, att farmors pappa är på sjukhus, stackars farmors pappa o.s.v.. Inte lätt. Han har i alla fall ringt Hasse 3 ggr och pratat i telefon.. "Vincent duktig prata telefon pappa" säger han nöjt.

1 kommentar:

  1. Oj! :) Wille fyller tre år på onsdag och väger 13kg. :)

    SvaraRadera