fredag 4 april 2014

Godmorgon fredag

Idag har vi tittat på lillebror i magen, eller lillasyster. Vi blev erbjudna ett Kub-ultraljud, tidigare var det endast personer över 35 år som fick det, men nu erbjuds det till alla tydligen.
Vi tänkte lite på det, och kände att det vill vi göra.. kan vara bra att vara förberedd utifall att.
Men vi fick den lägsta risken som finns på kromosomskador, så vi släpper det.
Fick en konstig bild, men allt såg bra ut och den är beräknad att komma den 12 oktober.
Eftersom jag inte haft så mycket symptom av denna graviditet har jag tvivlat starkt på att det finns något kvar i magen, men nu när vi kommit förbi v.12 och allting fortfarande ser bra ut kan jag slappna av.
Idag kommer jag nog berätta för chefen också, känns schysst att göra det så snart som möjligt med tanke på att jag sedan försvinner, så hinner de planera in ersättare ordentligt osv. Det har varit en del uppsägningar på jobbet nu, så det känns lite i magen att berätta att även jag kommer att försvinna nu...

2 kommentarer:

  1. Åå va kul!! Jätte Grattis!!! 😃😍 vad spännande! 😘❤️

    SvaraRadera
  2. Längtar!!!! Är så nyfiken på det lilla livet!! <3 <3 <3 Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3 Mammsen o Pappsen

    SvaraRadera