tisdag 15 april 2014

Tisdag

Idag blev det bara 4 timmar på dagis för Vincent nästan, hade jag inte behövt plugga idag så hade han ju fått vara hemma istället. På BVC gick det galant iaf, trodde att han skulle bli jätteblyg men det gick bra att hälsa på "Annas hus, med vågen och mätaren" :) Han fick beskriva bilder på kort och berätta vad man kan göra det sakerna. En bild på en mössa frågade Anna "Vad ska man göra med mössan", Vincent svarade då "Man kasta iväg mössan" haha..
101,5 cm lång och 17,6 kg, hon sa att han fortfarande är stor för sin ålder men inte tjock, bara perfekt ;)
Nu har jag fått plugga några timmar i alla fall och kanske hinner jag lite till ikväll, får se hur pigg jag är.
Nu ska jag gå och hämta lilla plutt och sedan ska vi hämta födelsedagspappan på jobbet.



1 kommentar: