onsdag 14 maj 2014

Onsdag

Nu är min sjukdom borta och jag återgår till jobbet imorgon, ska bli intressant och se hur många jag smittade ner med magsjukan.. Risken är ju stor att någon av de gamla fick det :/ Hoppas inte!
Nu har jag varit hemma 48 timmar efter senaste symptom så jag borde vara garanterat smittfri.

Sammandragningarna har blivit bättre, dock under magsjukan var det ett helvete. Igår så fick jag tillbaka det onda, men det var bara en stund på kvällen, sedan lugnade det sig. Har kollat UVI 2 ggr nu men inte ett spår så det kan inte vara pga det. Helt enkelt stark träning av livmodern kanske.

Hasse jobbade över idag så var ensam med Vincent ikväll också, efter middagen satt han i soffan och tittade på mussepigg varpå han tvärt skriker efter nappen. Frågar om han ska sova, men nej. Där sprack hans tillvaro och hysteriskt skrik och fäktande med hela kroppen i kvart = övertrött så in i norden!
Fick honom knappt till sängen, la mig bredvid och försökte undvika att få en spark på mig och plopp sa det så snarkade han som en liten tvättbjörn. Kl.18.40.
Såg inte alls några signaler att han var trött, annars brukar han jäspa eller klia sig i ögonen, men icke idag.

Den där väskan.. fick följa med på affären imorse för att köpa mjölk innan dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar