tisdag 20 maj 2014

Rutinultraljud!

Fy vad nervös jag är, plötsligt känns det som att allt kan vara fel och får nu se om sammandragningarna gjort någon påverkan på tappen.. Hoho hjälp. Kolla kön eller inte? Hasse vill väldigt gärna veta, men jag är osäker. Han fick inte ledigt från jobbet så jag måste åka ensam.. kanske får be att BM skriver på en lapp.
OM det går att se könet vill säga. Men som sagt känns det verkligen som en pojke, och jag tror att det är så.
Eftersom jag gjort flera ultraljud redan och blivit daterad med bara någon dags mellanrum hoppas jag att jag inte blir flyttad framåt, alltså att datumet skjuts åt fel håll. Föder hellre 3v före BF än 3v efter, det är så mycket som kan hända i slutet och man kan ju inte känna om barnet inte får näring t.ex.
Nä nu är det mindre än 3 timmar kvar och dags att lugna sig.
Magen växer på, vecka 20.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar