tisdag 6 maj 2014

Tisdag

Lagt mig i sängen nu och kände precis 3 st buffar, eller sparkar, av lilla bäbis.. Mysigt!

En stor händelse skedde inatt, jag vaknade kl.05 och väckte Hasse i panik.
Vincent låg inte mellan oss, var helt säker på att han var död eller något hänt.
Bad Hasse gå in för jag vågade inte.
Där ligger han, och sover! Jag vaknar sedan 07.20 av "mamma, dags att vakna, äta frukost" säger han och klappar mig på huvet. Vincent vaknar ALLTID mellan 00-02 på natten, och lägger sig inne hos oss, alltid. Han har alltså sovit i sin säng hela natten.. Storkille :)


1 kommentar:

  1. Åh Mormor o Morfars stora "lilla" kille!!! Vad duktig han är =) Du får pussa han från oss <3 Åh vad jag är nyfiken på lilla bäbisen i magen..spääääääääääääännande!!!! Puss o kram från Mamsen

    SvaraRadera