tisdag 10 juni 2014

Tisdag

Har suttit i över en timme och stirrat på svenskauppgiften, läst lektionen om och om igen, läst kapitlen i boken.. inte en rad har jag skrivit. Känner mig så dum! Ser inte ljust ut just nu.
Jaja, matten är i alla fall avklarad och godkänt, dock bara betyget E men det räcker.

4 arbetsdagar kvar, sen semester! Längtar sjukt mycket nu.. har blivit så trött igen och jag vet inte om det är värmen men fötterna gör så ont efter bara någon timme på jobbet.
Fick reda på en till arbetskamrat var gravid också, så nu är vi 3 stycken.. eller 4 med arbetsterapeuten :)
Mia i juli tror jag det var, jag i oktober, Pai och Helen i december. Hade sett roligt ut om vi jobbade på samma avdelning allihop.

På tal om ingenting så har jag kommit över 60 kg nu, och stigit in i graviditetsvecka 23.

2 kommentarer: