fredag 18 juli 2014

Gnäll och sy

Igår var en riktigt jobbig dag, vartenda steg gjorde ont och jag blev dessutom tvungen att åka med pendeln in till stan för att möta upp en tjej som skulle köpa min mattebok.
När jag väntade Vincent hade jag foglossning någon kortare period bara, att jag kände av ischias, men det var inget som störde. Jag var till och med ute och joggade en vecka innan han föddes. 
Vad olika det kan vara. Men jag hoppas att detta släpper! Jag ska läsa 2 ämnen till på distans nu i augusti, så jag kan inte bli sjukskriven för då får jag inte läsa :(. Ungefär 4 veckors jobb kvar innan graviditetspenning,
borde fixa det.. På måndag ska jag på läkarundersökning i alla fall, får då också se om sammandragningarna gjort någon "skada" sedan sist.

Igårkväll lyckades jag också knåpa ihop ett babynest vid mammas gamla symaskin, det var jobbigt och det blev en del pauser, men det tog inte så lång tid.. Är rätt nöjd med resultatet trots en del "fel" :)

Vincent sa direkt att bäbisen skulle sova där, sedan ångrade han sig att han skulle göra det istället.



1 kommentar: