söndag 6 juli 2014

Lördagkväll

Det har varit jobbiga dagar nu, har inte mått bra varken i kropp eller sinne.
Ibland kan jag inte ens resa mig upp och gå för att en timme senare inte känna av någonting.
Plötsligt känns förlossningen nära, men sen inte alls.
Jäkligt otäckt när man är ensam med Vincent, vad görs av honom om något händer?
Eller om jag svimmar hemma, inte kan han skaffa hjälp.. Usch så hemskt.
Hasse kommer hem imorgonkväll så om det inte är borta då så far jag väl in på förlossningen för kontroll.
Lilla bäbisen rör runt i magen massor i alla fall och verkar må bra.
Vincent tycker nog att jag är tråkig nu och han har fått använda surfplattan lite väl flitigt de här dagarna.



Blodpudding med jordgubbssylt blev lunchmenyn idag, minen trots så åt han 3 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar