fredag 8 augusti 2014

Fredag

Satte igång på allvar med matten idag då det var deadline på första inlämningen.
Självförtroendet sjönk rejält och efter 4 timmars upprepande osv lyckades jag förstå 1 lösning.
1 bara.. Hur i hela fridens ska detta gå :O

Idag är det också fredag, och Vincents favoritfrökens sista dag.
Hon ska flytta utomlands så jag köpte väl kanske en rätt dyr present kanske.. Annars hade jag tänkt att baka och bjuda alla men i denna värmen så.. Nehej! Sen ska ju hon flytta, och det är ju hon som gjort så mycket för Vincent så det kändes bra att ge något till just henne.
Innan jag hämtade honom idag så började jag gråta av tanken att hon flyttar, haha men jag höll mig när jag väl var där.. Hormoner?


Vincent förstår inte riktigt att hon försvinner, inte heller att han ska byta avdelning nästa vecka, så det blir mycket för honom nu.. Men förhoppningsvis går det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar