onsdag 6 augusti 2014

Onsdag

Kurserna som jag ska läsa nu ansökte jag redan i januari om, och har under våren också läst flera kurser parallellt med jobbet. Trodde inte att jag skulle få läsa dom här 2 som började igår, men efter samtal med försäkringskassan så gick det bra. Dock så hade jag verkligen behövt läsa matten i klassrum och inte på distans! Men som läget är nu kan jag ibland inte ens gå 50 meter innan det blir för mycket.. vilket gör att jag inte kommer kunna vara med på alla lektioner, som det är obligatorisk närvaro på.. så nu är det distans.
Hoppas verkligen att jag klarar av det här nu och framförallt att bäbisen håller sig inne tills jag är klar.
Om något händer så får jag ju fortsätta efteråt, men hade varit skönt att ha den här underbara matematiken bakom sig i alla fall..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar