torsdag 28 juli 2011

Torsdag

Det blev ingen joggning igår, åt för mycket middag och kände mig för seg.
Igår på dagen var jag och hälsade på hos en av mina bästa arbetskamrater,
var kul att ses igen för det har vi inte gjort sen jag gick på havandeskapsledigt, i april!
Vi fikade och promenerade lite i värmen, hennes dotter som är 3 var väldigt
intresserad av Vincent, frågade om han kunde äta det ena och det andra,
och ville styra vagnen själv osv.. haha det är så sött.
Dom hade även rensat ur deras förråd nyligen, så vi fick ärva massa
leksaker, böcker och sånt, jättekul!
Sen pratade jag o hasse nyligen om att vi måste köpa pyjamaser till Vincent,
vilket sammanträffande att vi fick det också, 4 st dessutom.. kom hem igår
och det kändes som att det varit julafton.. :P tusen tack till Johanna!

Idag har det varit olidligt varmt ute.. på fm satt vi inne och såg på entourage, en hel säsong nästan,
efter det gick vi på promenad till centrum och var på banken bland annat,
men fyyyy vad jag inte gör om det en sån varm dag, önskar vi hade varit på stranden.
Vincent har varit lite lite mera vaken idag också, men sovit ovanligt mycket ändå.. i förrgår sov
han hela dagen, förutom när han åt, plus natten innan och efter.. konstigt hur mycket
man kan sova.. :)

1 kommentar:

  1. Varsågoda! :) <3
    Du är/var Definitivt en av de bästa arb.kamraten för mig med!
    Hoppas vi ses snart igen! Kram

    SvaraRadera