måndag 16 juni 2014

Måndag och vecka 24 i graviditeten

Idag har vi varit hos doktorn, och herre min gud vad duktig han var.
Han satt i mitt knä och doktorn skulle lyssna på hans hjärta, frågade då om han vill prova lyssna själv först, Vincent tittade då ner och sa reserverat ja.. Under den händelsen så satt jag och höll mig för att inte börja gråta, det blev så känslosamt på något vis, kändes som en sån stor grej "dagen då jag fick låna doktorns stetoskop och lyssna på mitt hjärta".. Åh han är så stor lilla hjärtat.
Direkt vi stängde dörren så skuttade han runt "Roooooligt gå till doktorn".
t
Jag har precis lämnat in en uppgift och ska nu börja med nästa, ligger så himla efter nu när jag tog sån tid på mig med första. Nu är det 2 sidor i språksociologi som ska skrivas, sen har jag ett onlineprov i veckan i textanalys som jag inte ens tittat på samt en inlämning till. Hur jag ska hinna detta vet jag inte.. Extra svårt är det att skriva när datorn krånglar och vissa knappar inte fungerar och touchplattan hakar upp sig så att hela meningar ibland försvinner.. Tur att jag har bra tålamod, har bara velat kasta datorn i väggen en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar