tisdag 30 november 2010

Huvudvärk

Konstant huvudvärk, just nu är den rätt mild.. börjar acceptera läget.

Ja.. mina jeans kan jag inte ha.. helt sjukt!








Skjutsade hasse till jobbet imorse och det ångrar jag! Blev fast i världens värsta bilkö, har aldrig varit med om något liknande!
En sträcka som i vanliga fall tar knappa 2 min, tog imorse 32 min! Så ist för att fara hem och riskera 3 timmarskö, köpte jag en tidning och clementiner och hade picknick på en parkering i en timme.

Sen for jag till sickla och mötte hasses syster, jag hittade en julklapp till Saga, o hon hittade massor med saker... fast jag har ju inte så mycket kvar.


Blev även bjuden på finlunch

1 kommentar:

  1. synd att jag har mycke längre ben än du. annars har jag massa jeans du skulle kunna ta :p

    kramar

    SvaraRadera