måndag 29 november 2010

Måndag

Igår blev det hemmagjorda hamburgare, lite nyttigare än max eller mcdonalds....

Tidigare på dagen kom hasses kompis och flickvän och hämtade upp oss, han skulle hjälpa oss att få på de nya däcken på de fälgarna som var på bilen i dåläget, vilket blev lite bökigt åkande mellan garage i hemmesta och i henriksdal typ.. Medans dom fixade däcken sen var jag o Mirre i forum och tittade lite men hittade ingenting.
Är så himla tacksamma för hjälpen med däcken, han har hjälpt oss mycket innan också när det har varit fel på bilen osv.. hoppas man kan ge något tillbaka! Vi har inga specialkunskaper som han kan ha nytta av,, men någon gång så. En middag ska vi bjuda på i alla fall.

Imorgon ska jag träffa hans syster och kolla på julklappar i sickla, men har fortf inte kommit på någon bra julklapp till de jag har kvar att köpa till.. men det kanske kommer.





Jaha...... nu ligger bebben och kissar i min mage :P
Har fortf inte känt några rörelser, tror 3 gånger, men är inte säker.
Jag mår bra fortfarande.. extra sugen på färska tomater och apelsinjuice.
Har gått upp från 53kg på inskrivningen till nu 56 kg. Egentligen 2 kg viktuppgång eftersom jag vägde 54 innan jag började tappa aptiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar