onsdag 29 december 2010

29 december 2010

Snart ska vi lära oss att vi ska skriva 2011.. ett nytt år och det kommer också bli ett helt nytt liv.
På julafton hann jag förbi täby en sväng innan kvällsjobbet väntade. Där var det julstämmning, massa olika julgodis och massa klappar..






Hittade inga bilder från min födelsedag, men hasse tog kort på smörgåstårtan i alla fall, kanske jag hittar sen.



Hade i alla fall en jättefin födelsedag, det var många folk här och det gick bra, alla tyckte smörgåstårtan var god och herregud vad jag fick presenter! Kändes verkligen mycket, jätte fint, och jag är så tacksam! Hasse blev lite avundsjuk:)









Såhär ser det ut i frysen nu.. PIGGELIN!

En rolig julklapp hasse fick, en disktrasa:P

Nu ska jag baka morotskakan sen åka o möta izabelle o gå på bio. Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar