tisdag 21 december 2010

Snö, snö, snö

Nu räcker det verkligen med snö... kommer ihåg för nåt år sedan bara, då tänkte alltid att oj hoppas snön kommer snart så vi får en vit jul...... det behöver man ju inte oroa sig för längre..

Här är gångvägen till tunnelbanan igår, plogad o fin

Pratade med farmor idag, dom ska bila upp till fjällen inför julen.. hoppas verkligen att det är bra vägar nu med all snö. Hade också velat åka upp till fjälls, kusinerna o faster ska också upp dit i år.. och jag saknar farmor och farfar, man träffas så sällan.. 

Sen när jag blir ledig innan födseln, så vill jag åka upp och vara ett bra tag så man hinner träffa alla i lugn och ro.. känns alltid så snabbt annars.. Hoppas jag hinner med det i alla fall!

Nuuuu borde jag sätta igång och skicka in uppgifter innan jag ska fara på jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar