måndag 24 januari 2011

120 dagar kvar

Helt sjukt, vi har inte riktigt förstått än att det ska komma en bäbis tror jag, och jag har inte riktigt förstått att det är en sån i min mage o inte en massa chips.
Just nu har jag magen framme och den är sned, som en knytnäve som petar ut på vänster sida.. han ligger nog och trycker åt det hållet.

Kvällen på jobbet var lite annorlunda, kändes som att jag trots jobbade hela tiden, inte gjorde någonting och lämnade min arbetskamrat med allt när jag slutade.. fast det går nog bra:)

Gjorde lite matlåda nu till imorgon iaf, skivade potatis o lök o stekte halvmjukt, slängde sen på ägg så det blev en "spansk tortilla" hette det.. riktigt gott och det är nog mättande! Gjorde lite köttfärsröra till vid sidan om också.. vill äta upp det nu men får vänta till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar