måndag 24 januari 2011

Tjejmilen

Japp, jag och Malin ska ju springa i tidtagarklassen detta året! Alltså en mil på MAX 60 minuter.
Jag kommer föda i maj, så jag har juni, juli, augusti på mig. Alltså 3 månader, loppet är den 3e September.. Sen kanske jag inte kan springa alls första månaden p.g.a komplikationer vid förlossningen, så isf har jag 2 månader på mig att bli supersnabb och få bra kondition..
Pratade lite om det här med en som skrattade o sa typ:
"men Madde tror du verkligen att du kommer ha tid och träna så snabbt efteråt, med mjölkfyllda tuttar och springa? glöööm det"...
Kändes ju inte så kul, men blev då ännu mer peppad på att verkligen klara av det.. göra mitt bästa i alla fall.. 
Hursomhelst så kommer jag att försöka, och hoppas att Malin inte blir så himla mycket snabbare än mig:P

Fil o fling frukost idag
Nu ska jag snart duscha och bege mig till jobbet och arbeta kvällspasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar