fredag 4 mars 2011

Bilder

Nu är magen i vecka 29:

Tycker nästan att magen ser mindre ut än tidigare bilder.. men det beror ju på vilken vinkel man står i också.
Barnmorskan sa inget om att jag måste börja tänka på vad jag äter, hon sa att jag ser frisk ut och att det verkar sätta sig på magen. Men 13 kg nu.. känns så mycket om man jämför med alla andra som är i samma vecka som mig, som kanske har gått upp 7-8 kg.. men men, jag kanske inte går upp så mkt de sista veckorna istället..





Provat baka bergisbröd men det blev inte alls så luftigt o fint som hos affären, och dessutom med vita vallmofrön ist för blå.. men nu har jag hittat blå och ska prova igen, och inte arbeta degen så hårt, så kanske det blir luftigt och fint.. Inte lätt med brödbakning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar