lördag 19 mars 2011

Lördag

Tung kväll på jobbet! Känns bra att jag bara jobbar ca 2 veckor till för jag tror inte min kropp orkar egentligen.. mina fötter gör så ont och ryggen känns som att den ska gå sönder.
Det gick även magsjuka på den avd jag var på, och en kvart innan jag ska hem får jag hålla en sopkorg framför en brukare som började kräkas.. och oj vad det kom.. stackarn.. och ja, nu känns det ju som att jag kommer att åka på det jag med.. länge sedan jag hade magsjuka faktist..

Hasse har haft middagsgäster ikväll, och nu har dom farit ut på stan och gjort den osäker.. och jag sitter här och ska väl snart sova.. sååå trött. Imorgon blir väl mysdag med bakispojkvän.


Avslappnad - Spänd .... Ser så roligt ut, den blir så spetsig.

1 kommentar:

  1. Tycker du borde sjuskriva dig om du har så ont. Inte värt att jobba. Jag vet själv hur det är att ha så ont. Visst att havandeskapet är godkänt, men 2 vek är lång tid om man har ont.. :( inte meningen att man ska vara helt däckad när man är ledig. Ja, snakca om skillnad på avslappnad och spänd magen! kram

    SvaraRadera