tisdag 22 mars 2011

Magsjuka

Jo visst fick man den, jag som alltid brukar klara mig undan sånt.
Har varit riktigt jobbigt och har fått ordentligt ont i magen.. natten var hemsk! 
Gick inte att sova, allting gjorde bara ont och upp och ner springande för att kräkas upp de små klunkar vatten jag drack mellan varje kräkning.
Sov mellan 11 och 15 tror jag idag, så jag har fått lite sömn under dagen iaf och senast jag kräktes var vid 16 tiden idag.. så efter det har jag fått behålla 2 st isglassar,ca 1 glas vatten och 2 st smörgåsar som jag åt för en stund sen.. hoppas verkligen inte att det blir mer kräk nu! Och hoppas att hasse inte får magsjukan, fast det vore nästan konstigt om han inte fick det..
Magen har krympt märkvärt och jag har gått ner 3½ kg.. men men det jobbar vi på imorgon!
Ja så nu har jag gnällt av mig lite.. Nu ska jag snart gå och sova lite..

1 kommentar:

  1. Stackare !! :(
    Hade magsjuka när jag väntade Varga och jag tyckte det var fruktansvärt att vara så sjuk och kräkas när man är så långt gången i grav. Kändes som jag skulle kräkas upp bebisen :P En liten tröst - många på jobbet som tyckte synd om dig att just du, som är grav, fick det.. ♥

    SvaraRadera