måndag 18 april 2011

Måndag

Idag åt jag faktist en kanelbulle till frukost,
hade jag inte varit gravid hade jag tagit lite chips också,
sen massa cocacola på det.. haha jag äter faktist mycket bättre nu
jämfört med ickegravid:P
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till barnmorskan,
blev ju förskjutet för umeåresan som inte blev av, så det var 3 veckor sedan
jag var där sist ist för 2 som det skulle vara.
Blir spännande och se blodtrycket nu, för jag tror att det är rätt lågt
efter som att jag får såna svimmkänslor ibland och ser glitter för ögonen.
Också att se SF-måttet hur magen har vuxit, jag tror det fortf växer som det ska efter kurvan,
om inte mer.. tror att den här bäbisen blir en riktig stor tjockis:):S

1 kommentar:

  1. Jag får också glitter för ögonen, jag har antagit att det är pga min järnbrist. Kanske har du också det? :)

    SvaraRadera