måndag 18 april 2011

Hemma igen

Blodtrycket var 95/50, så lite lågt var det.
SF-måttet var som vanligt mitten på normen kurvan.
Fick tid för uppföljning hos doktorn på mvc på onsdag också.
Sist hos barnmorskan vägde jag också 68, samma som idag då,
alltså ca 13 kg +.
Jag berättade att jag hade gått ner innan för att jag varit sjuk,
men att jag ätit ikapp nu, då reagerade hon lite konstigt,
sa att oj jag ska nog inte gå upp mer alls nu!
Det är normalt att gå upp 13-15 kg, men inte mer än så är bra, sa hon.
Ska jag banta nu eller? Äta nyttigare? Jag skulle egentligen behöva äta mer än vad
jag redan gör ju.
Jaja.. jag siktar på att jag landar på +20kg i alla fall,
äter på som vanligt ändå:)
 
 

Annat skönt idag är att det är nästan sommarvärme idag!
Gick i bara 3kvartströja och leggings till mvc, och svettades ändå..
 Härligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar