söndag 8 maj 2011

A b c d e f g h

Ser kanske inte så mumsigt ut men det blev jättegott.
Stekte kycklingbitar, rödlök och vitlök, hällde sen ner det i pastan och slängde ner spenat och fetaost.
Salt, svartpeppar.. Mmmmmm..

Lite annat från vad vi äter annars,
typ samma hela tiden känns det som..

Våran lilla plutt
Nu har jag ont i magen, och nyss hade han ett gympapass där inne.
Känner också av vad jag tror är förvärkar igen.
Men det verkar som om det är mest på morgonkvisten, när jag stigit upp
och suttit i soffan en stund, då har jag verkligen mått skit.
Idag var det både mensvärk och illamående med kallsvettning på det,
känns också som att jag har lite mens humör.. ingen lust med nåt och jag irriterar mig
på allt och alla.. förutom hasse faktist, han gör mig så glad.

1 kommentar:

  1. Tur jag inte var där då, hatar ditt pms humör haha:-P

    SvaraRadera