lördag 7 maj 2011

Lördag

Både igår och imorse så har jag haft "förvärkar", tror jag.
Speciellt imorse så fick jag jätte ont och molande "mensvärk" nere i magen
som sträckte sig bak i ryggen, höll i sig kanske nästan 2 timmar..
Sen har jag inte känt mer av det idag, bara vanlig ryggvärk..
Men det känns bra att det är något som händer i alla fall.. om det nu är det.
Vagnen är redo för att köras!
Eller inte.. har sett att många har bäddat i vagnen med sängkläder och grejer..
Kanske man ska fixa det.. men jag kommer inte köra på ngt täcke, vi
har köpt en jätte gosig filt nu som han kan ha överallt.. även 2 xtra filtar
som jag fick av en go arbetskarmrat.
Måste handla på oss ngt mer set med sängkläder också, köpte bara 1 för att
jag hade tänkt att sy eget, men det blev ju inte av eftersom jag inte for till Umeå.
Jaaa, man märker väl vad som fattas när man väl behöver det,
så får man fara och handla det då isåfall.. vi har verkligen inte för mycket av någonting,
trooooor jag, vi har ju aldrig gjort det här förut!
Men hasse får vara standby första dagarna och redo och fara iväg och handla
grejer om nåt behövs:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar