söndag 1 maj 2011

Segt

Imorse skjutsade jag hasse och putte ut till mellansjön, tog bara 2 tim t/r..
Såg rätt härligt ut att åka ut och ro och fiska sådär,
men efter 1-2 timmar är jag less och vill åka hem, plus det skulle bli jobbigt och hoppa
i och ur båten varje halvtimme för att kissa.. i skogen? dessutom.. 
dom kör ju på hela dagen dom fisketokarna...
..så jag var bara taxi idag.
Verkar vara en lyckad dag för efter en timme hade dom fått 4 st tror jag!:)


Fotade lite medans jag körde hem, såg sommrigare ut i verkligheten.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!
    Haha det är nästan helt omöjligt att kissa ute när man är gravid, speciellt så långt gången. Minns jag sa till Marcus när jag väntade Gustav att det fick va slut på utflykter utan toa ;)

    Några som frågar efter dig på jobbet nu .. Du är saknad ! ♥

    SvaraRadera