måndag 2 maj 2011

Måndag

Usscchh just ätit en limpsmörgås och blev lika mätt som när jag ätit en heel middag.
Samma igårkväll när vi åt middag, efter mindre än hälften av vad jag brukar äta
blev jag så mätt att det inte gick ner något mer, även fast jag fortf var hungrig:(

Nu är hasse snart hemma från jobbet, han är så förkyld att han fick gå hem.
Riktigt illa.. hoppas det inte blir värre nu.
Känner mig själv snorig och lite hängig idag.. kanske sjukstuga på gång.

Sista föräldrautbildningen idag också!
Första var vi på båda två, den andra var vi inte på alls.. så idag måste jag gå.
Känns jobbigt, har ingen lust.. men man "måste" ju gå på dom.
Får gå ensam också, hasse orkar nog inte följa..
Men men det är väl bara och bita ihop och gå, behöver ju inte gå mer sen.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Snart är det din tur att få en bebis ;)

    SvaraRadera