tisdag 3 maj 2011

Tisdag

Vi har tackat ja till byte av lägenheten, och det kändes mycket bättre nu andra gången jag såg den.
Men, det är inte säkert att den 3e parten _får_ byta,
han har bara bott i sin i nån månad.. så vi får se.

Till middag åt vi en röding som hasse fiskade upp i söndags, grillat, riktigt gott!

Var hos barnmorskan idag också.
Sf måttet har vuxit mkt de här 2 veckorna, och jag har även gått upp 2kg på 2 veckor.
Men jag ligger fortfarande bra efter min kurva.
Frågade om det onda i magen men hon hade inget direkt svar, bara olika alternativ,
men det var inget farligt.
Blodtrycket var lite högre än vanligt, 105/65, men det är ju absolut inte högt.
Bebbens hjärtslag låg på 145, ungefär som vanligt.
Gjorde ett litet ultraljud också för att försäkra oss att det verkligen var huvudet
som låg neråt, och det var det men ej fixerat vad jag förstod.
Vi gick också igenom förlossningen, hur vi vill ha det och förväntningar osv.
Skrev in i journalen att jag är stickrädd, och att jag vill ha EDA.. bra kombi.


Mmm.. konstig choklad.
Den i mitten var godast.

2 kommentarer:

  1. Nu är det inte långt kvar!!!Läääääääääääääängtar<3<3<3

    Mamma...(Mormor)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad konstig choklad. Antar att det är ngt nytt? :)

    Om du har tur så får du en lika lätt förlossning som mig :) Självklart gjorde det apont men det gick ju över direkt han var ute. :) Åååh, det känns så avlägset att skriva om det, trots att han bara är fyra dagar gammal så känns det som om förlossningen var för en livstid sen :) haha

    SvaraRadera