tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Vaknade av att jag själv skrek till imorse, skulle vända på mig i sängen och vika upp benet,
men så måste bäbisen eller nåt kommit i kläm och det gjorde SÅÅ ONT!
Nere i sidan, vid höftbenet liksom.. usch vad obehagligt.
Sen var det dags för besök hos Barnmorskan idag.
Sist vi sågs sa hon att hon hoppades att vi inte skulle ses nästa gång, för hon tyckte det verkade vara
något på gång.. men icke de..
Vet inte om jag inbillar mig men det känns som att bäbisen har åkt upp en bit,
alltså inte borrat ner sig och fixerat sig, utan tvärt om.. jag känner av hans
hickningar starkare ungefär 4cm högre upp nu.. 
Fast vore väl konstigt om han legat exakt likadant i typ 7-8 veckor,
och plötsligt hoppat upp.. Ja man får väl se, knappast fixerad i alla fall!
Får se hur BM hurrar för mitt ytterligare kilo jag har gått upp nu också:P

Bild från http://www.blimamma.se/gravid-vecka-39.html .. står lite olika här o var.
Men den här bilden ser man rätt bra tycker jag, hur den ligger med fötterna o så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar