tisdag 14 juni 2011

Biggie - 3 veckor

Han växer som ogräs:)
Nu idag tog jag på en body han hade för 1½ vecka sen som är strlk 62 från lindex,
idag är det knappt att jag får igen knapparna i grenen för den är för kort.
Konstigt för storlekarna är väl efter centimeter.. 

H&M strlk 56 går inte längre, men Kappahl däremot så funkar det bra med 56 fortfarande,
62 sitter t.o.m lite löst.. Vilken skillnad det är från butik till butik på storlekarna.

Nog sista gången han kan ha den här bodyn, tråkigt för det är ju fiskar på den :)

Nu känns det som att han har fått ett mönster med sovandet och så.
Han har en vaken period på förmiddagen, ca 9-10, till 12-1.. alltså ungefär 3 timmar vaken.
Sedan sover han ca. 3 timmar i stöten och vaknar en halvtimme eller två
för och äta eller göra nummer två.
Sen har han en vaken period på kvällen också, på 3 timmar ungefär,
oftast mellan 8-9, till 11-12, ibland 1..

2 kommentarer:

  1. Stor och fin kille :) Wilbur har fortfarande 50 på byxor (annars är de alldeles för stora i midjan) och 50 på vissa bodys (de som är stor i storleken, t.ex cubus) :) Han är en spinkig liten man. :)

    Storlekarna räknas tydligen efter mått på kroppen, inte på hela bebisen. Det var iaf vad jag fick höra när jag undrade varför min 52cm bebis drunknade i 50 :)

    Wilbur har också en sån body från Lindex. Är det den som är liten i storleken? Isf kanske Wilbur kan ha den snart. :) Wihoo.

    SvaraRadera
  2. Hur stor är Vincent? :)

    Ja okej, då ska jag prova den när vi kommer hem till andra lägenheten på söndag. :D

    SvaraRadera