onsdag 15 juni 2011

Ingen bra dag

Bara för att jag skrev att han fått ett mönster med sovandet.



Vi steg upp som vanligt kring 9, var nog vaken sedan 8.30.
Dagen går på men han börjar kännas lite orolig vid 11-12 tiden, men jag kopplade inte att han var trött,
utan hungrig. Han får amma, för att efter 10 min igen bli ledsen och söka och smacka på händerna som han gör när han är hungrig.. han får amma igen.. igen.. igen.. börjar tro att jag inte har någon mjölk kvar?
Men jo, det finns massor, såå jag provar med nappen om han kanske bara vill ha något att suga på,
men det funkar inte heller.. vill bara sitta i famnen och gunga lite, om det inte gungas blir han ledsen.
Tillslut kl.14 somnar han till i famnen efter han ammat igen och jag lyckas lägga över honom i
sin säng och han sover vidare, för att sedan vakna efter 20 minuter och gallskrika.
Han är ju inte van att sova i sin säng så han kanske blev rädd..
Nu har han somnat om här brevid mig på fällen i soffan i alla fall..

Blev ingen promenad idag heller:(
Men vi ska i alla fall åka och plocka upp Hasse efter jobbet idag,
och unna oss att äta ute.. skönt.. Hoppas det går bra med Vincent.

1 kommentar:

  1. Jag skulle ha varit där och gungat lillen lite<3 Håller tummarna för en lugn bilfärd:-)

    SvaraRadera