fredag 3 juni 2011

Fredag

Igår kom pappa och hans fru till Stockholm, så dom var förbi igårkväll och en sväng idag:)
Vincent har varit lugn och verkade trivas, fast han har mest sovit under tiden dom har varit här.
På söndag kommer dom förbi igen en sväng innan dom far hem till Umeå,
kanske han är vaken lite mera då.
Vincents första träff med Morfar
Jag har vågat mig ut ensam och gå med barnvagnen 3 gånger nu,
men det känns fortfarande läskigt utifall att han skulle vakna.. vilket han såklart gjorde
när jag stog mitt i kön inne på hemköp igår, men jag fick han att somna om med nappen.
Han verkar verkligen bli avslappnad när han åker i vagnen, så länge den rullar så
ligger han och sover, men ibland när man stannar den så tittar han till :)
Han gör så roliga miner medans han sover.. man kan ligga och titta hur länge som hellst..
Älskar den lilla krabaten så himla mycket!

Och ikväll kommer mamma!
Så då får Vincent träffa Mormor för första gången:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar