onsdag 1 juni 2011

Onsdag

Linköpingsborna köpte inte bilen, imorgon kommer det någon väldigt finsk person och ska titta.

Solrosorna och tomaten växer fint, men ena tomatplantan jag fick av Izabelle har dött:(
Idag har Vincent i princip sovit heela dagen.. bara varit vaken vid blöjbyte och matstund.
Kanske en kvart extra här och var.. lite tråkigt.. testade om han hade feber med 36,9.

Hasse åkte iväg med Putte på en liten fiskesväng nu, så jag och Virre ska ut på en vagnpromenad tror jag.
Egentligen skulle vi fiska "hela familjen" idag, och Malin skulle med,
men det sket sig och skulle bli lite bökigt.
Har tittat på bärsjalar på blocket idag också och har nog kommit på vilken jag vill ha,
kan vara rätt skönt att ha det om man t.ex ska ut och fiska, eller sånt där
man inte kan släpa med barnvagn och så.

Fick paket på posten från min faster i gbg till Vincent, jättefin som han nog kommer kunna ha i slutet av sommaren.
Aningens förstort nu :P


Igår på promenaden gick vi förbi Matextra i hökarängen,
10 st för 10:-.. det köpte vi, mummmms.

2 kommentarer:

  1. haha det brukar komma, cornelia kunde inte förut, men nu jävlar!:p

    SvaraRadera