fredag 17 juni 2011

Hemmelihemma

Nu kom jag precis hem efter en sväng i Nacka forum, varit på byxjakt och jopp, 
kan nu ha storlek 38, bara en storlek större än vanligt i deras byxor så det känns bra.
Hittade ett par snajsiga inne på zara.
























På Bvc gick det bra, han har vuxit som fasen och det höll barnmorskan med om.
Sist vägde han 4500g den 4e juni.
Idag,
Vikt: 5146g
Längd: 58cm
Huvud: 39cm
Han är 3 veckor och 4 dagar idag, så snart är han 1 månad och har passerat 5kg sträcket.
Vi pratade rätt länge, jag ställde nog väldigt mycket frågor.. kommer inte ihåg hälften.
Men det känns bra.

Måste bara lägga upp bild på mina solrosor, den störska krukan har vuxit som bara den, snart kommer blom!



4 kommentarer:

  1. Det gör det nog :) Jag hoppas bara att vi hittar en större lägenhet snart, det ärbara en tvåa och jag vill ha en trea :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, eller hur? :D Jag är så glad att Julian går upp en massa i vikt, då behöver man ju verkligen inte vara orolig att amningen inte fungerar i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Kul att du går ner så fort !! :D

    Våra solrosor är liknande stora men har lite längre kvar till blomning tror jag :)

    Synd att din farmor och farfar var på besök nu. Hade varit kul att träffas! Men det blir fler ggr :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. JAA jag har BARA mån 8-15 och sen tis 8-20 kvar och sen har jag SEMESTER !!! :D Längtan är enorm!! ska bli sååå skönt att slippa "de gamla långvårdarna" *ler*

    Jag och Izabelle pratar om att ses fler ggr i sommar med. Träffades idag och barnen gillar det! Kan ju ses alla! Eller så ses bara du å jag. Vi får göra upp nåt efter midsommar sen! :)
    Kram

    SvaraRadera