fredag 17 juni 2011

Tjoff

Idag ska vi till BVC, alldeles snart.
Ska fråga henne då vad som händer med våran lilla pojke,
gör vi något fel kanske.. tror inte att det är magont i alla fall.
Jag tror i alla fall att efter 2 timmars vakentid kanske man ska försöka få honom
att sova, för jag tror det är att han blir övertrött.

Spännande och se hur mycket han väger nu!
Både jag och Hasse tycker att han blivit märkvärt tyngre.. så vi får se:)

Annars är det riktigt skitväder idag,
vågar man ta vagnen eller ska vi ta bilen tro..
Måste isåfall köpa ett lås till vagnen, eftersom att annars
står den helt obevakad ute i en hall där.
Får se.. nu måste jag väcka den sovande bäbisen och ge honom lite mat inför lilla resan.

2 kommentarer:

  1. Ni kan inte rulla in vagnen med er i undersökningsrummet? :)

    SvaraRadera
  2. Nää, vad elakt! :P Men det är ju antagligen för att de inte vill ha in sand och smuts. Nu började jag undra, tänk om inte vi heller får ta in vagn? Jag har aldrig sett ngn skylt men det är skoförbud. :O I vilket fall så har jag ju varit där för sista gången, nytt bvc from nu. :D Nu flyttar vi på heltid till Kalix såslipper vi pendla mellan KAlix och Umeå. :)

    SvaraRadera