onsdag 15 juni 2011

Lite gladare

Bilfärden gick bra, han sov som vanligt direkt i bilen.
Har sedan varit vaken sen 18.30-19-tiden nu, och är fortf vaken här bredvid mig men jag tror han somnar snart,
ser trött ut så vi provar hoppa i säng.
Nu är det ungefär 5 timmar han har varit vaken.

Hittade förresten det här grodsetet på H&M, strlk 62 kunde han ha,
men det sitter lite tajt runt kroppen men längden på bodyn är bra..
Tog några bilder på honom med olika miner, om man klickar på bilden blir den större.


1 kommentar:

  1. Wilbur är visserligen ganska lång (59cm) men han är en spinkis. Han äter som en hel häst och går upp bra i vikt men rackarungen växer ju lika fort på längden så det händer inget på bredden. :) Haha, 56 i midjan bara rasar av honom. Synd att hans mamma inte är lika smal i förhållande till sin längd ;) haha

    Men jag vill att Wilbur ska äta upp sig ännu mer, det är så gulligt med tjocka små bebisar men enligt mamma så var jag också spinkig som bebis så han kanske fortsätter vara det. Jag fortsätter iaf med racermatningen ;)

    SvaraRadera