lördag 23 juli 2011

Lördag

Igår spenderade vi hela dagen ute hos Hasses syster, hon bor som ute på landet kan man säga.
Det var ju riktigt kvavt och varmt igår, så Vincent fick ha blöja bara.. och klibbigt blev det.
Kan kanske ha varit värmen, men han sov ingenting igår, en stund i bilen påväg dit och hem, vid 11 och 21,
sen bara knappt 45 minuter vid 2 tiden.. men annars ingenting, även fast han var så trött att han inte visste
vars han skulle ta vägen.. trots det skrek han faktiskt ingenting, men tillslut fick vi honom att somna
vid 12 inatt.. han sov till typ 11 idag, lilla tjooooorv.

Skötbordet
Haha 80-talskillen i mammas gamla byxor, eller min lillebrors kanske, snart ryms han inte på skötbordet.
Fick i alla fall en spelande sängmobil av mamma som Saga hade när hon var liten,
som spelar bäbä vita lamm, men vi hade redan en till sängen så vi satte upp denna övanför skötbordet..  
Han älskar den!
Jättekul för den andra har han inte varit direkt intresserad av.

Igårmorse var jag hos frisören också, klippte topparna, och det syns knappt på längen.. jätteskönt för nu vill jag spara ut långt hår igen, så jag får försöka klippa mig oftare så att det inte bara blir långt och slitet.
Nu har jag i princip min naturliga hårfärg också, halva håret i alla fall men färgen har nästan försvunnit i botten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar